Salon oświetlenia multilampy.pl
darmowa dostawa powyżej 299 zł
 21-dniowy termin zwrotu
+ 25 000 modeli lamp
Ocena sklepu 4.9
Zamówienia telefoniczne 502 635 029
suma: 0,00 zł Złóż zamówienie
Reklamacje i zwroty

Procedura zwrotu produktów.

krok 1
Wypełnij formularz zwrotu
Na odstąpienie masz 21 dni od momentu odebrania zamówienia.

Pobierz i wypełnij formularz zwrotu, a następnie włóż go do przesyłki,
jeżeli nie możesz wydrukować formularza to poinformuj nas o chęci zwrotu wysyłając zgłoszenie na adres poczty elektronicznej: zwrot@multilampy.pl 
W zgłoszeniu podaj numer zamówienia oraz spis zwracanych produktów.
Formularz zwrotu
krok 2
Spakuj produkty
Spakuj zwracane produkty w pudełko wraz z formularzem zwrotu. Jeżeli zgłaszałeś zwrot mailowo, włóż do przesyłki kartkę z napisanym numerem zamówienia. Produkty nie mogą nosić śladu użytkowania. Zwracany towar odpowiednio zabezpiecz, najlepiej odeślij produkty w oryginalnych opakowaniach.
krok 3
Nadaj przesyłkę na adres:
MULTILAMPY. JOANNA WESOŁEK
ul. św. Rocha 168, 42-202 Częstochowa,
lub nadaj przesyłkę zwrotną poprzez naszą stronę we współpracy z wygodnezwroty.pl.

Zwrot nadajesz na swój koszt.
Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
Nie odbieramy przesyłek z paczkomatów ani z punktów pocztowych.
Nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenia przesyłek zwrotnych Klientów.

Zwrot z wygodnezwroty.pl
krok 4
Poczekaj na zwrot pieniędzy
Pieniądze zwrócimy Ci do 7 dni od daty otrzymania przesyłki zwrotnej. Zwrot środków otrzymasz na numer konta bankowego podany w formularzu odstąpienia od umowy lub wykonamy przelew zwrotny w przypadku opłacenia zamówienia poprzez płatności elektroniczne. W przypadku negatywnej weryfikacji zwracanego towaru otrzymasz od nas e-mail z prośbą o kontakt.

Szczegółowy opis Prawa odstąpienia od umowy jest podany w regulaminie sklepu (punkt 8)

 

Procedura reklamacji produktów.

krok 1
Sprawdź przesyłkę
Po odebraniu przesyłki sprawdź jej zawartość w obecności kuriera. Jeżeli stwierdzisz, że dostarczony produkt jest uszkodzony, spisz protokół szkody w obecności kuriera. Powiadom nas o tym wysyłając zgłoszenie i protokół szkody na adres poczty elektronicznej:
reklamacje@multilampy.pl
krok 2
Wada fabryczna/brak elementów
Jeżeli wykryjesz wadę fabryczną podczas użytkowania produktu lub stwierdzisz brak elementów podczas montażu produktu - powiadom nas o tym.
krok 3
Skontaktuj się z nami
Wyślij do nas na adres poczty elektronicznej:
reklamacje@multilampy.pl 
poniższe informacje.
W opisie reklamacji podaj:
- dane osobowe,
- numer zamówienia,
- nazwę reklamowanego produktu,
- opis reklamacji/wady
- zdjęcia wady.
krok 4
Decyzja reklamacyjna
Ustosunkujemy się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
O podjętych działaniach zostaniesz poinformowany w osobnej wiadomości e-mail.

Szczegółowy opis reklamacji produktu podany jest w regulaminie sklepu (punkt 6)
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium