Salon oświetlenia multilampy.pl
Zamówienia telefoniczne 502 635 029
suma: 0,00 zł Złóż zamówienie
Rejestracja i logowanie

REJESTRACJA I LOGOWANIE

W celu dokonania rejestracji kliknij na stronie głównej na link „Zarejestruj się”. Wypełnij wymagane pola i kliknij na link "zarejestruj się". Otrzymasz drogą mailową prośbę o potwierdzenie adresu email. Po kliknięciu na link aktywacyjny w otrzymanym mailu zostaniesz przeniesiony do swojego panelu w sklepie internetowym. Po rejestracji Twoje konto zostanie zapamiętane, a wtedy przy kolejnych zakupach wystarczy się zalogować by móc śledzić swoje poprzednie i obecne transakcje, a także móc sprawdzić status swojego zamówienia, zmienić dane adresowe lub hasło, również sprawdzić co jest odłożone do przechowalni.

Status zamówienia wskazuje na jakim etapie realizacji znajduje się Twoje zamówienie. Dowiesz się tego logując się na stronie głównej, a następnie klikając w zakładkę „Historia zakupów”.

Logowania dokonaj klikając na stronie głównej link „Zaloguj się”, a potem postępuj zgodnie z instrukcjami jakie zobaczysz. Aby się wylogować po dokonaniu odwiedzin wystarczy kliknąć napis „Wyloguj” umieszczony na górze strony sklepu.

Co zrobić, jeśli zapomnę jakie jest moje hasło

Jeżeli nie pamiętasz swojego hasła do konta kliknij na napis na stronie głównej: „Rejestracja | Logowanie”. Pod polem służącym do logowania zobaczysz okienko: „Przypomnij hasło” – i należy podać swój adres e-mail.
Na podany przez Ciebie adres mailowy zostanie przysłane nowe hasło, wygenerowane przez system, dzięki któremu będzie możliwe zalogowanie się i zmiana systemowo nadanego Ci hasła na Twoje własne.

Jak zmienić moje hasło i dane adresowe

Aby zmienić dane adresowe wystarczy zalogować się do swojego konta a następnie kliknąć na link : „Moje adresy” i tam usunąć stary adres klikając na link z symbolem kosza a następnie kliknąc na link "dodaj nowy adres". Można również kliknąć na symbol ołówka i zmienić dotychczasowe dane adresowe.

Aby zmienić hasło lub adres e-mail wystarczy zalogować się do swojego konta a następnie kliknąć na link "Informacje o mnie" i tam zmienić potrzebne rzeczy klikając potem na link "zapisz".

Co to jest „Przechowalnia”

Z przechowalni mogą korzystać tylko zalogowani klienci.
Przechowalnia jest dla Ciebie „koszykiem zastępczym”. Można w niej umieszczać przedmioty kiedy np. nie jest się pewnym czy chce się je kupić już teraz albo kiedy wybierze się kilka produktów ale decyzję o tym, który z nich kupić z różnych przyczyn odkłada się na później. Wtedy przydaje się przechowalnia, ponieważ da się dzięki niej łatwo odnaleźć wybrane niegdyś towary.

Aby dodać coś do przechowalni wystarczy kliknąć na dany produkt, a następnie kliknąć na link "Do przechowalni" obok zdjęcia. Jeśli zdecydujesz się na kupno towaru znajdującego się w Twojej przechowalni, kliknij na link "Mój panel" w prawej górnej części sklepu a następnie na link "Przechowalnia". Tam przy wybranym produkcie kliknij na symbol wózka w kolumnie "do koszyka". W tym momencie zostaniesz przeniesiony z produktem do koszyka, gdzie możesz rozpocząć procedurę zakupu towaru.

Jeżeli posiadasz swoje konto w naszym sklepie zyskujesz możliwość powracania i przeglądania zawartości Twojej przechowalni za każdym razem gdy się zalogujesz na stronie www.multilampy.pl

Co to jest „Newsletter”

Newsletter to krótki list e-mail wysyłany do Ciebie, zawierający bieżące informacje z naszego sklepu. Informacje te mogą dotyczyć np. przygotowywanych przez nas promocji lub wprowadzania do sprzedaży nowych modeli lamp, a także wydarzeń w branży oświetlenia. Jeżeli masz ochotę otrzymywać od nas co jakiś czas wiadomości, w polu zatytułowanym „Newsletter” (prawa kolumna na dole strony głównej sklepu) wpisz adres mailowy, na który możemy przesyłać Ci tego typu listy. Następnie kliknij przycisk „Zapisz”. Otrzymasz na swój adres pocztowy informacje o dodaniu do subskrypcji. Jeżeli klikniesz na link aktywacyjny w otrzymanym mailu w tym momencie jesteś zapisany na listę newslettera.

W każdej chwili możesz zrezygnować z usługi newslettera. Wystarczy w jego polu wpisać adres mailowy, na jaki otrzymujesz informacje. Otrzymasz na swój adres pocztowy informacje o usunięciu z listy subskrypcji. Jeżeli klikniesz na link aktywacyjny w otrzymanym mailu w tym momencie jesteś usunięty z listy newslettera.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium